Paříž - březen 2010

19.04.2010 10:00

I v letošním roce jsem navštívala jedno evropské město.Tentokrát to byla Paříž. Tři dny v centru Paříže ve mě zanechaly nesmazatelné vzpomínky. Návštěvu Eiffelovky jsem nevzdala i přes obrovké fronty na výtah, ve které jsem nakonec strávila necelé tři hodiny. Bylo to úmorné, ale stálo to za to. Výhled je opravdu nádherný. Za tři dny jsem vzládla navštívit téměř všechny důležité památky v centru Paříže a to hlavně díky metru a jízdence Paris Visite, se kterou můžete jezdit v zónách centra neomezeně celé tři dny. Metro je přehledné. Ani já jsem se nezabloudila ;-). samozřejmě jsem si celý víkend organizovala sama. Díky tomu jsem se dostala na velice přijatelnou cenu za letenku i ubytování (hotel jsem měla asi 5 minut chůze od Eiffelovky a hned u stanice metra). Určitě se do Paříže někdy vrátím. Už proto, že jsem nestihla např. Versailes ;-)

  

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode