Vánoční Vídeň 20.12.-21.12.08

22.12.2008 13:36

Pokud Vás již omrzela Praha doporučuji k nasátí vánoční atmosféry Vídeň. Není příliš daleko (asi 380 km z Teplic) a za návštěvu rozhodně stojí. Na vánoční výzdobě a osvětlení tu opravdu nešetří. Na každém rohu je nějaký ten trh, ať už vánoční s různými ozdobami a suvenýry nebo klasický s obrovskou nabídkou zeleniny, ovoce, mořských potvor, sýrů... No a svařáček nechybí nikde...

V sobotu po příjezdu jsem se zaměřila na samotné centrum Vídně. A to na Museumsplatz kde stojí dvě budovy musea dějin přírody a budova Leopoldova musea. Dále jsem se vydala okolo parlamentu do Rathaus parku a k st. Stephen's cathedral. V centru je výzdoba opravdu úžasná a proto dopotučuji večerní prohlídku.

 

Druhý den jsem vsadila na klidnější procházku a vyrazila do Schönbrunnu. Byla jsem mile překvapena jaká oáza klidu je v podstatě v centru Vídně. Je tu krásný pakr, zoologická zahrada, Gloriette, Labyrint, Schönbrunn palace a spousta dalších zajímavostí, ke kterým už jsem se bohužel nedostala... škoda, že je tu zákaz chození mimo cesty na trávníky protože tohle místo přímo láká k odpočinku na dece s nějakou zajímavou knihou...více foto

Rathause

Výzdoba v centru města

Stephen's cathedral

Výzdoba

Leopoldovo museum

Museum dějin přírody

Museum dějin přírody II

Trhy

Schönbrunn palace

Zahrada u Schönbrunn palace v dálce Gloriette

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode